Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום רביעי, 20 בפברואר 2013

בוס בהסוואה


עד עכשיו אני מאוד נהנה לראות את הסדרה בוס בהסוואה. היא מראה לנו שאם אנשים יתחילו לשים לב לעובדים שלהם אפילו אם זה העובד הכי פחות חשוב בחברה. אז החברה שלהם תצליח. כפי שאנחנו רואים בסדרה בוס בהסוואה יש המון דברים אשר היא יכולה ללמד אותנו. כל פעם שיש עובדים אשר מרוצים במקום העובדה שלהם אז יש פריחה כלכלית במקום. אי אפשר לעבוד בבאסה ולעשות את העבודה שלך כמו שצרי. עוד שמח הוא הרבה יותר טוב מעובד מתוסכל וזה דבר שהוכח כבר מיליון פעמים.

בוס בהסוואה מראה לנו כיצד ליצור עובדים טובים יותר

למשל התכנית בוס בהסוואה מראה לנו שמקום עבודה אשר נותן בונוסים ומחלק מילים טובות לעובדים שלו אז הוא יצליח בגדול. יש בתי עסק אשר חושבים כמו פעם ואינם מוכנים לתת בונוסים כידי לא להוציא עוד דברים, הם נותנים לעובד שלהם שכר לא טוב וחושבים שזה יהיה להם לרווח כלכלי בסופו של דבר. אבל בוס בהסוואה מלמדת אותנו שהדבר הוא אחרת לגמרה.ברגע שאתה נותן לעובד שלך תמריץ מסוים ומראה לו שאתה מעריך את העבודה שאתה עושה אז העובד יחזיר לך פי שניים ושלוש ממה שאתה מוציא עליו וזה גם כבר הוכח. אז הרבה יותר משתלם להיות בוס טוב אשר מראה לעובדים כי הוא מעריך אותם מאשר בוס מנוכר אשר מזלזל בעובדיו וחושב שזה יעבוד לו.

בוס בהסוואה סיפור אישי

נכון שהסדרה בוס בהסוואה היא רק תכנית וחלק ממנה מבוים. אבל גם לי ואני חושב לכל אחד קרה מקרה כאשר הוא נתקל בבוס מגעיל. אני יכול להגיד לכם שאני עבדתי בתחנת דלק והבוס היה אדם מש לא נחמד. הוא כל הזמן חיפש רק על מה להגיד למה העובד לא בסדר ותמיד מצא סיבה. אם אתה מחפש טוב טוב תמיד יהיה לך מה להגיד. המקום עבודה היה לא מצליח ועובדים  התחלפו שם על ימין ועל שמאל וגם אני נשברתי בסופו של דבר. אבל כאשר הגעתי למקום עבודה טוב אז הצלחתי להחזיק שם המון זמן והתפוקה שלי הייתה מאוד טובה.

רוצים לשחק בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.