Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

שכחו אותי בבית


שכחו אותי בבית
מאחורי הסרט שכחו אותי בבית מסתתר סיפור עצוב מאוד כאשר כוכב הסרט אז ילד בן 10 מקולי קולקין. כיום אדם בוגר הוא מכור לסמים קשים וכל כספו מהסרט שכחו אותי בבית נאבד לו בגלל הסמים. הוא כל הזמן מנסה להיגמל אבל זה לא מצליח לו. כנראה בגלל שההצלחה שלו הייתה בגיל כל כך מוקדם היא פשוט דפקה לו את החיים. זה באמת סיפור עצוב לאיך שהחיים שלו הידרדרו לאחר הסרט .
שכחו אותי בבית על הכוכב
ישנם עוד אסופת כוכבים שצליחו בגיל צעיר כמו כוכב הסרט שכחו אותי בבית ופשוט לא עמדו בלחצים ונפלו פעם אחר פעם. אחת המפורסמות שבהם היא בריטני ספירס שאומנם היא עדיין בתעשייה ועברה גמילה אבל בגלל הצלחתה בגיל כל כך צעיר ברטני ספירס התמכרה לסמים ואלכוהול והייתה תקופה שהיא לא הצליחה להיות אותה זמרת כפי שהייתה והתקשורת לעגה לה מה שהמשיך לדרדר לה את הקריירה ואת הביטחון העצמי.
שכחו אותי בבית עוד על הסרט
בניגוד לכוכב הסרט שכחו אותי בבית ברטני ספירס הצליחה לשקם את חייה ולחזור לנתיב הנכון. גם היא עברה גמילות עוברות וחוזרות ואף היו לה כמה הופעות מביכות אבל כיום היא על המסלול הנכון והקריירה שלה שוב חוזרת להיות כפי שהייתה בעבר. דבר זה לא ניתן להגיד על כוכב שכחו אותי בבית מקולי קולקין שנמצא על סף מוות בגלל הסמים וההתמכרויות שלו.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.