Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום שני, 20 באוגוסט 2012

זה הבן שלי לצפייה ישירה עם תרגום


זה הבן שלי לצפייה ישירה עם תרגום

מי שמשחק בסרט החדש זה הבן שלי לצפייה ישירה עם תרגום הוא אדם סנדלר אחד מגדולי השחקנים בזמן האחרון. הסרט מדבר על אב מזדקן שעשה כל טעות טעות אפשרית שרחיק את בנו היחיד ממנו. אבל רק מתי שהוא צריך כסף לאחר שנקלע לחובות כבדים הוא חייב להגיע מחד ללב של בנו. אבל הדרך היחידה היא להפתיע אותו לפני חתונתו אליה לא הוזמן. אבל האם יוכל הבן לקבל בחזרה את אביו שאיכזב אותו כל מהך חייו ויסלח לו על רגעי העבר.

זה הבן שלי לצפייה ישירה עם תרגום עוד סרט של סנדלר

עוד סרט של אדם סנדלר שכמו זה הבן שלי לצפייה ישירה עם תרגום שגם עוסק בבעיות במשפחה הוא הסרט שיצא בשנה שעברה. סרט הקמודיה ג'ק וג'יל עוסק בזוג תאומים בן ובת אותם מגלם אדם סנדלר כאשר הקשר ביניהם לעולם לא היה מוצלח. האחות ג'יל מגיע לבקר את אחיה אבל האחות היא מגושמת בצורה איומה והורס לג'ק את החיים. הסרט מראה כיצד השניים צרכים להתמודד עם משקעי העבר ולנסות ולסדר את המתחים ביניהם למורות המשקעים הרבים.

זה הבן שלי לצפייה ישירה עם תרגום עוד סרטים 

עוד סרט של אדם סנדלר שלפי דעתי הוא הסרט המצחיק ביותר שלו שזה אל תתעסקו עם הזוהן. בסרט זה מגלם אדם סנדלר סוכן מוסד לשעבר בשם הזוהן אשר עובר לגור בעיר ניו יורק שם הוא רוצה להגשים את החלום הגדול שלו ולהיות ספר מקצועי. העבודה היחידה שהוא מצליח למצוא זה אצל ספרית פלסטינית. אז הסרט זה הבן שלי לצפייה ישירה עם תרגום לפי דעתי לא יכול לאכזב כאשר בדך כלל הסרטים של סנדלר הם סרטים מצחיקים ביותר.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.