Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

סרטים לצפייה ישירה


סרטים לצפייה ישירה

הפעם אני יסקור שלושה מסרטיו של השחקן האגדי ג'ק ניקולסון. הייתי יכול להמליץ על אין ספור סרטים לצפייה ישירה שהוא עשה אבל בינתיים אני יתמקד רק בשלושה. אח ממספר סרטים לצפייה ישירה שאני הכי אוהב הוא הסרט הכי טוב שיש שיצא ב-97 ובזכותו זכה ניקולסון באוסקר השחקן הטוב ביותר על דמותו של הסופר המיזנתרופ בעל האמונות התפלות שלא נותנות לו לחיות כמו שצריך

סרטים לצפייה ישירה ג'ק ניקולסון

הסרט השני שאני ימליץ עליו הוא מתים על החיים שם שיחק לצדו של עוד שחקן גדול שהוא מורגן פריימן. בסרט הם משחקים שני קשישים אשר נתגלה כי הם חולי סרטן ונשארה להם שנה לחיות. ביחד הם מחליטים שהם ינצלו עד תום את השנה הזאת ובעזרת כספו של דמותו של ניקולסון הם עושים את כל הדברים שהם חלמו עליהם ולא הספיקו לעשות במהלך חייהם. הסרט הוא סרט קומדיה עוד אחד ממגוון סרטים לצפייה ישירה שעשה ניקולסון.

סרטים לצפייה ישירה השתולים

איך אפשר להזכיר את דמותו של ניקולסון מבלי להזכיר את אחד התפקידים הגדולים שעשה סרטים לצפייה ישירה רבים הוא התפקיד של פארנק קוסתלו. אומנם לא דמות ראשית בסרט אבל הוא עשה את אחד מהמאפיונרים הכי מצמררים בתולדות הקולנוע והוא השאיר חותם גדול על הסרט המדובר של מרתין סקורסזה. אז כנסו אל סרטים לצפייה ישירה ובחרו לכם את אחד מהסרטים לצפייה ישירה של השחקן הענק הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.