Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

איך פגשתי את אמא עונה 8


הפעם אני יעבור אתכם על הסדרות שלפי דעתי נמשכו קצת יותר מידי. הסדרה הראשונה שאני יעבור עליה היא הסדרה איך פגשתי את אמא עונה 8. זוהי סדרה שנמשכת כבר שמונה עונות. עד העונה האחרונה הכל היה טוב והסדרה זרמה. אבל רגע לפני שהסדרה הגיע אל איך פגשתי את אמא עונה 8 הם שוב חזרו על אותם הסיפורים וזה עושה רושם שהסדרה הזאת כבר מתחילה להיגרר ושממשיכים אותה בכוח. אני מרגיש שהיו צרכים לסיים אותה בעונה הקודמת ולא להמשיך לעבר איך פגשתי את אמא עונה 8.

איך פגשתי את אמא עונה 8 ביקורת על העונה האחרונה של נמלטים

הסדרה הבאה שאני חושב שהגזימו איתה כמו איך פגשתי את אמא עונה 8 היא נמלטים. זה גם דוגמה לסדרה שהייתה צריכה להסתיים עונה אחת לפני העונה האחרונה שלה. העונה הרביעית של הסדרה כבר נהייתה מופרחת לחלוטין ולא אמינה אפילו בשביל סדרה כמו נמלטים. הם החזירו אנשים שכבר הרגו ומשכו את הסדרה הזאאת למצב שאפילו למעריצים כבר נמאס. העונה האחרונה עשתה מהסדרה בדיחה. אני חושב שהיו צרכים לעשות לסדרה הזאת שתי עונות ולא לגרור אותה לעונה שלישית ורביעית שכבר התחילו לחזור על מה שהיה בעונה הראשונה והשנייה.

איך פגשתי את אמא עונה 8 עוד ביקורת על אבודים

הסדרה הבאה שעשתה עונה מיותרת כמו איך פגשתי את אמא עונה 8 היא הסדרה אבודים. עד העונה האחרונה שלה היא הצליחה לעשות בכל עונה סיפור שונה ולעלות לצופים שאלות ומחשבות כמו שרק אבודים יודעת. אבל בעונה האחרונה של אבודים עושה רושם שיוצרים לא כל כך ידעו איך לענות על כל השאלות ולסגור את הסדרה כמו שצריך. דבר היצר המון אכזבה אצל המעריצים שהסדרה אספה לעצמה במשך כל העונות שלה. אני מקווה שהסדרה איך פגשתי את אמא עונה 8 תלמד מן הטעיות של מי שהזכרתי פה ותסגור את הסדרה הזאת כמו שצריך ולא תאכזב את הצופיים שלה.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.