Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

פיסת גן עדן לצפייה ישירה


הסרט פיסת גן עדן לצפייה ישירה הוא אחד הסרטים המרגשים של השנה. מי שקיבלה את התפקיד המכובד שלא הרבה זוכים לו ולשחק את הגדול מכולם אלוהים היא השחקנית וופי גולדברג. יש המון אמירה בכך שנתנו לאישה שחורה להיות אלוהים. אז למה אלוהים צריך להיות אישה אתם שואלים ועוד שחורה. אז ככה אני חושב שאם אלוהים היה גבר אז כבר מזמן העולם היה הולך קפוט. אנו רואים את כל היצירה של הטבע שזה בתוך נגיעות של אישה.

פיסת גן עדן לצפייה ישירה וופי גולדברג

אני חושב שאם לא הייתה אישה בשמים אז לו היה לעולם תאץ' נשי מה שכל בית צריך שיהיה לו ואם כבר אישה אז שהיא תהיה מגניבה כמו השחקנית וופי גולדברג. הסרט פיסת גן עדן לצפייה ישירה הוא לא הסרט הראשון שמציג את אלוהים בתור איש שחור. מי שעוד זה לתפקיד הגדול מכולם הוא השחקן מורגן פרימן אשר גילם פעמים את אלוהים הגדול והוא עשה זאת בדרך משוכנעת שכמעט הייתי מאמין שהוא אלוהים.

פיסת גן עדן לצפייה ישירה המשך

אם באמת אלוהים היה מורגן פריממן או וופי גולדברג אני חושב שהעולם היה הרבה יותר מגניב. הסרט פיסת גן עדן לצפייה ישירה מראה לנו שאלוהים יכול להיות גם אישה. למעשה אלוהים יכול להיות כל אחד מאיתנו. אני הייתי ממליץ לכם ללכת לראות את הסרט פיסת גן עדן לצפייה ישירה שנראה לי הולך להיות הקומדיה הרומנטית הכי משעשעת, מצחיקה ומרגשת שתצא השנה כמו שקומדיה רומנטית צריכה להיות.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.