Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום שני, 24 בספטמבר 2012

סרטי אקשן


הפעם אני ימליץ לכם על כמה סרטי אקשן שאני מאוד אוהב ואני לא יודע אם אתם מכירים אותם. הסרט הראשון שאני יספר עליו בתוך סרטי אקשן הוא הסרט לחסל את האס. הוא משלב גם אקשן וגם הרבה בידור. הסרט מספר על חבורה של מחסלים מקצועיים אשר נשלחים לחסל משהו שהוצא עליו חוזה יקר. מי שיצליח להרוג אותו יזכה בהמון כסף. הסרט הזה מתמקד בכמה מחסלים אשר יוצאים למרוץ אחר הבחור הזה וכול העמצאים כשרים. בהתחלה הסרט עוקב אחרי כל אחד בנפרד עד אשר העניינים מתחממים ובמקום לשתף פעולה אחד עם השני המחסלים מתחילים להרוג זה את זה במקום להתמקד במטרה לשמה הם הגיעו.

סרטי אקשן רוקנרולה

עוד אחד מתוך סרטי אקשן שאני מאוד אוהב הוא הסרט הבריטי המשובח רוקנרולה. הסרט הזה משלב את כל השחקנים הבריטים הכי איכותים ומביא לנו סרט משובח כמו שרק הבריטים יודעים לעשות. הסרט הזה מספר על עבריין קטן אשר מסתבך עם המאפייה של לונדון. במהלך הסרט מראים לנו מספר טיפוסים מאוד הזוהים אשר מרכיבים את חיי הפשע של לונדון. יש לנו את העבריין הסטלן, האכזר וההומו שבארון. אני בהחלט חושב שזהו אחד ממספר סרטי אקשן הכי טובים שראיתי והוא משלב מספר דברים כמו משחק מעולה, עלילה טובה וצילומים מרהיבים. בהחלט סרט שחובה לראות.

סרטי אקשן אויבי הציבור  

עוד אחד מתוך סרטי אקשן המשובחים שאני ימליץ לכם הוא הסרט אויבי המדינה. הסרט הזה הוא סיפור אמיתי אשר מדבר על תקופת המשבר הכלכלי הכבד שהיה בארצות הברית בשנות השלושים. בזמן המשבר הגדול כמה לה חבורת שודדים אשר החליטה לשדוד את הבנקים לא בשביל הכסף אלא בשביל המחאה. באותה תקופה היה שנאה כבדה לבנקים ובמקום שהעם ישנא את השודדים הם דווקא הפכו לגיבורי העם. הם עשו המון כאב ראש לשלטון שלקח לו הרבה זמן עד שהצליחו לתפוס אותם. בסרט זה משחקים שחקני על כמו ג'וני דאפ, כריסטיאן בל ומריון קוטיאר. למי שאוהב סרטי אקשן איכותיים זה בהחלט הסרט שבו הוא צריך לצפות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.