Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

החממה פרק 12


דרמת הנעורים החדשה החממה פרק 12 כבר יוצאת למסכים וזוכה באחוזי רייטינג גבוהים מהצפוי ולפרסום רב סביבה בעיקר לאור עלילתה הסוחפת והמגניבה שמותירה את הנוער הישראלי המום לחלוטין עם כל מה שקורה שם. הדרמה הזו מציגה לנו בעין קרובה את חייהם של נערים בבית הספר למנהיגים החממה. נעמי רשף מתה באופן טרגי ביותר ובתור האסטרונאוטית הראשונה של ישראל היא זוכה לסיקור רב בכל עיתון אפשרי מה שמותיר את המשפחה האבלה חשופים מתמיד. אלה לי היא בתה של נעמי והיא הבטיחה לאמא שלה לפני שנכנסה למעבורת שהיא הולכת לשמור על אלפי ואבא שלה אך היא ממש לא התכוננה לאחריות הזו להתממש ממש בקרוב אך בכל זאת זה לא מה שמונע ממנה לא לקיים את מה שאמרה ואכן שאלפי מנסה להביא קצת גאווה למשפחתו הוא מתאמן חודשים ארוכים להיכנס לבית הספר בו למדה אמו החממה פרק 12, אלפי נתקל באיום לא פשוט שכמעט ומונע ממנו את הסיכוי להיכנס לבית הספר אך אלה לי שהגיע איתו באותו היום למבחן לא וויתרה ונלחמה על כניסתה מה שגרם להתאהב בבית הספר בעצמה.

אלה לי- החממה פרק 12

אלה לי היא בתה של האסטרונאוטית הראשונה של ישראל בדרמת הנעורים החדשה החממה פרק 12 והיא דמות מאוד מרכזית בכל הקשור לבית הספר. אלה לי התאהבה בבית הספר למנהיגים אך היא לא מבינה למה צריך להילחם על כל דבר כדי לנצח בעיקר לאור העובדה שצריך לחשוב מחוץ לקופסה ופשוט לקחת את המנהיגות שגם ככה היא שם ממילא. אלה לי לא חושבת שבית הספר החממה פרק 12 צריך לאמן את החלוקה הבלתי נסבלת הזו בין העורבים לנשרים.

עלילה החממה פרק 12

עלילת הדרמה המצליחה החממה לצפייה ישירה היא לא רגילה והיא זוכה לסיקור רב בכל עיתון מקומי כזה או אחר ומובן לנו שהדרמה החממה פרק 12 מצליחה ביותר כיום ברוב רחבי ישראל ומשגעת את הנוער הישראלי בצפייה מהנה בפרקים מתמשכים לצפייה ישירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.