Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום שישי, 14 בדצמבר 2012

צפייה ישירה


מי שרוצה סדרות ילדים שבהם יוכל לראות אצל צפייה ישירה הנה כמה המלצות על סדרות הילדים הכי טבות שיש לנו בתוך צפייה ישירה. אני ימליץ לכם על כמה סדרות ממש נוסטלגיות שהתגעגענו אליהם ושתמיד נוכל לראות אותם עם הילדים שלנו. הסדרה הראשונה היא שאלתיאל קואק אשר מדברת על ההיסטוריה של העידן החדש אבל לא עושה את זה ישירות. היא למעשה מראה את האירועים החשובים של המאה ה20 בעזרת התכנית המצוירת אשר מחנכת את הילדים שלנו להיות אנשים ואזרחים טובים. אם אנחנו רואים את הסדרה עם הילדים שלנו אז כדאי גם להסביר להם את האירועים אשר מתרחשים בסדרה.

המומינים המיתולוגית צפייה ישירה 

עוד סדרה ממש טובה היא היו היה צפייה ישירה אשר מראה לילדים את כל ההיסטוריה האנושית. מי מאתנו לא זוכר את הזקן החביב אשר מספר לילדים מה היה בהיסטוריה עד כה. כל פרק עוסק במאה אחרת של האנושות והיא סדרה מאוד מוצלחת. עוד סדרה מבית היוצר של היו היה היא החיים צפייה ישירה אשר מלמדת את הילדים על גוף האדם. היאנ ממחישה לנו בצורה יותר סיפורית מה מתרחש אצלנו בגוף. מה זה תאים לבנים ואדומים. איך מתפרצות מחלות והיא עושה זאת דרך עלילה שנראת כאילו מתוך סרט פעולה.

המומנים צפייה ישירה 

סדרת ילדים אחרונה שאני ימליץ עליה היא הסדרה המומנים צפייה ישירה אשר שודרה שאני הייתי ילד ועדיין משודרת כיום. אני מאוד אוהב להסתכל עליה עם האחיין שלי ולהיזכר בכל משפחת המומנים. המשפחה כוללת את מומין אמא, מומין אבא, מומין והחברים הטובים שלהם אשר איתם הם עוברים את כל ההרפתקאות ביחד. החבר הכי טוב של מומין הוא סנופקין אשר הוא הבן אדם אשר אוהב לצאת למסעות ארוכים ולהתבודד עם האוהל והמפוחית שלו. יש לו עוד חברים טובים כמו סניף הקנגרו המוזר ומאי הקטנה. אז למי שיש ילדים ורוצה לראות איתו סדרה ששניהם יהנו ממנה אז שיכנס  אל האתר שלנו ויתחיל לחפש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.