Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום שני, 10 בדצמבר 2012

חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 19


חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 19

אני חושב שהעונה החדשה של חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 19 היא עונה יותר משעממת מהעונה הקודמת. זה כבר הפך להיות משעמם שמאיה בוסקילה זוכה בכל התחרויות עד עכשיו כמו שראינו אצל חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 19. גם כאשר לא מגיע לה מאיה זוכה בתחרות. אני חושב שבהפקה צרכים לתת גם למשהו אחר להרגיש את טעם הזכייה ולא כל הזמן רק למאיה. אני גם חושב שחלק מהזכיות לא הגיעו לה. למשל בפרק על הרוק אני בהחלט חושב שהיה נין לתת את הזכייה למשהו אחר כי זה באמת כבר היה מוגזם.

חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 19 האם יהיה רומן?

יש עוד המון בעיות בעונה החדשה של חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 19 כמו זו למשל שמנסים בכוח ליצור רומן בין שרית אביטן ושיר לוי. בטח ההפקה של חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 19 חשבה שהם יהיו הג'וליטה ואביהו של העונה הנוכחית. אבל בינתיים לא קורה שום דבר וגם הגילאים שלהם לא מסתדרים ביחד. שיר הוא בן עשרים ושבע ואילו שרית רק בת תשע עשרה ואני לא חושב שיש להם על מה לדבר. כל פיפס שלהם מנסים לעשות כאילו יש רומן.

חי בלה לה לנד עונה 2 פרק 19 בסופו של דבר סאז הכי נורמלי

בסוף דווקא הרפאר סאז אשר הביאו לתכנית חי בלה לה לנד לצפייה ישירה שכולם חשבו שהוא יהיה אווטסאוודר בגלל שהוא ערבי הישתלב מהר מאוד בחברה. אפילו אמרו לו שאי אפשר שלא לאהוב אותו. ניתן לראות שסאז הוא בן הבודדים שם אשר יודע אנגלית ברמה גבוה והדבר הזה מאוד עוזר לו בתכנית עד עכשיו. אבל האם כאשר סאז יסיים את התכנית הוא יוכל להצליח גם בארץ שלנו עם קהל יהודי. זאת נדע בסיום התכנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.