Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

ספורט 5 לייב


אז אחרי שעסקנו בקבוצות המאכזבות של העונה לפי מה שראינו אצל ספורט 5 לייב אני רוצה להתמקד דווקא במפתיעות. לאחר פתיחת עונה חלומית של מ.ס אשדוד אני יכול להגיד בוודאות שהיא הולכת לרוץ העונה חזק מאוד בצמרת. אולי היא לא תילחם על האליפות בסוף העונה אבל בהחלט תסיים בין 4 הראשונות. אשדוד הוכיחה במחזור האחרון הרבה אופי כאשר ניצחה את חיפה בקריית אליעזר אפילו אם חיפה במשבר. אשדוד הוכיחה שהיא קבוצה לוחמת וזה החומר שממנו בנויות קבוצות צמרת. אני בתוך שעוד נראה הרבה שערים וניצחונות העונה בתקצירי הליגה אשר משודרים בערוץ ספורט 5 לייב.

ספורט 5 לייב מ.ס אשדוד


עוד קבוצה שהיא הפתעה בשבילי כפי שראינו עד כה בערוץ ספורט 5 לייב היא קריית שמונה. נכון היא לא בדיוק הפתעה לאחר שזכתה באליפות. אני לא מדבר על הליגה אלא על המסע שלה באירופה. היא הוכיחה את עצמה כאשר עמדה יפה במלחמה על הכרטיס לליגת האלופות ועצם זה שבסופו של דבר הם לא עלו אנו רואים איזה הפתעה גדולה הם עשו. גם הליגה האירופית זהו עסק ענק למועדון כמו קריית שמונה. היא הפתיעה את כולנו במשחק הלחימה שנתנה מול בילבאו הספרדית. אולי קריית שמונה לא תעלה כאשר היא משחקת מול קבוצות כמו ליון ובילבאו אבל היא כן תוכל לעשות עונה אירופית מכובדת ולא להיות בשר התותחים של הבית.

ספורט 5 לייב הפועל עכו

עוד קבוצה שעד עכשיו מפתיעה היא הפועל עכו. נכון אנחנו רק במחזור הרביעי אבל עכו מראה לנו שהיא לא פראיירית. אחרי 4 מחזורים אנו רואים שהיא כבר ממוקמת במעלה הטבלה ומאוד קשה לשחק נגדה. לפי התקצירים אצל ספורט 5 לייב אני גם לא חושב שיהיה לחיפה כל כך פשוט להוציא נגדה את הניצחון הראשון ואני אומר לכם צפו להפתעה. אני מאוד מקווה שקבוצות כמו עכו, אשדוד וקריית שמונה ימשיכו להראות את היכולת הטובה שלהם כפי שאנו חווים מהם בתקצירי ספורט 5 לייב, שיהיה תחרות בליגת העל ושנראה קצת קבוצות מהפריפריה בצמרת.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.