Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

ספורט 5



אז מה קורה כאשר הנבחרת שלנו מנצחת שני משחקים רצוף קבוצה שהנבחרת של השכונה שלי הייתה מנצחת. נכון שוב כל תקשורת הספורט בישראל שבראשם נמצא ספורט 5 מראים לנו שיש לנו סיכוי לעלות. אני מזכיר לכם שיש לנו עוד שש משחקים לשחק. אני בטוח במאה אחוזים שנבחרת שלא ניצחה 5 משחקים לפני לוקסמבורג המפחידה לא תנצח פתאום חמש שש משחקים. נכון שיש סיכוי שפורטוגל תמשיך לשחק רע ולהפסיד נקודות אבל האם אנחנו באמת יכולים להשיג מולם ארבע או שש נקודות בשני משחקים. אני ממש לא מאמין. בערוץ ספורט 5 לא מבינים שעכשיו שפורטוגל עם הגב לקיר אז הם יאבו כידי להחזיר לעצמם את הכבוד.

ספורט 5 בירבאס נאתכו

אני גם מאוד מקווה שנמשיך לראות את ההרכב שראינו בערוץ ספורט 5. שחמד ימשיך לפתוח בהרכב כי אין מה לעשות הוא החלוץ הכי טוב שלנו כיום. יש לו איזה ארבעה שערים מפתיחת העונה בספרד וזה לא משהו שבא ברגל. גם נאתכו מראה העונה יכולת טובה והוא הופך לאט לאט למנהיג של הנבחרת שלנו. נאתכו מזכיר קצת את בניון באופי שלו שחקן עם כישרון אדיר אבל נשאר עם הרגלים על הקרקע ומראה צניעות מדהימה. אני חושב שמי שמראה צניעות כזאת יגיע רחו.

ספורט 5 עדן בן בסט  

עוד שחקן שמפתיעה אותי העונה באירופה הוא עדן בן בסט שבלי קשר למה שעשה מול נבחרת הדייגים של לוקסמבורג הוא שרבים לא יודעים אבל הוא מאוד מצליח העונה בברסט הצרפתית. הליגה הזאת משודרת בערוץ ספורט 5 והיא הליגה ברביעית או החמישית במעמדה כיום באירופה. להיות שחקן שפותח וכובש בליגה הצרפתית זה לא דבר של מה בכך. להמשך דברי אני באמת חוש שצריך לכוון למקום השלישי וגם אם בטעות נפתיע את פורגטוכל בישראל עדיין מחכים לנו משחקים מול רוסיה וצפון אירלנד בחוץ. אז בואו ננמיך צפיות וכך נוכל להתחיל לבנות נבחרת לקמפיין המונדיאל הבאה.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.