Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

דייט בחשיכה


אז הנה המה שקרה בפרק הראשון של הסדרה דייט בחשיכה ואני יגיד לכם בסוף כיצד התרשמתי מהסדרה. אז בפרק הראשון של העונה הביאו אלינו שלושה רווקים ורווקות מעל גיל שלושים. אנשים אלו מאסו בדייטים ורוצים להתקדם לעבר השלב הבא של בניית משפחה.לכל אחד מהאנשים שהגיעו יש מקצוע מכובד והבנות נראו טוב. אני אישית רציתי שדווקא בפרק הראשון של דייט בחשיכה יראו לנו אנשים שלא נראים כל כך טוב וכך נדע האם באמת הם בחרו באופי על פני יופי. כי אם האישה נראת טוב זה לא חוכמה.

דייט בחשיכה מה היה בפרק הראשון


אבל בכל זאת היו כמה דייטים מצחיקים בסדרה דייט בחשיכה כאשר אחת המתמודדות הייתה בטוחה שבחור אשכנזי הוא בעצם אתיופי. בסופו של דבר מתוך שלושה אנשים הצליח להם רק עם זיווג אחד. כנראה אנשים בכל זאת מעדיפים יופי על פני אופי. אני מקווה שבהמשך הסדרה דייט בחשיכה המצב ישתנה. כנראה שלא סתם הסדרה הזאת הפכה להיות הצלחה אדירה בכל העולם. זה היה מאוד מרתק לראות את הדייטים בחדר החושך ולנסות להבין מה עובר לאנשים בראש כאשר הם לא יודעים מה עומד מולם.

דייט בחשיכה עוד על הסדרה

אני מקווה שהסדרה דייט בחשיכה לא תרד בקרוב. אני חושב שיש לה פוטנציל אדיר בארץ בגלל שיש הרבה אנשים שעדיין תקועים במחשבה שיופי עדיף מאופי. אני חושב שבהמשך שידוריה של דייט בחשיכה נלמד להימשך גם לאופי של האדם ולא רק ליופי שלו. אני ממליץ ליוצרים שישימו גם אנשים שמנוגדים לגמרה במראה שלהם. רק כך נוכל להבין האם האדם בחר בבחורה והגיע למרפסת בגלל האופי או שהוא הגיע לשם בגלל היופי. כנראה שלעולם לא נדע את השאלה הנצחית למה אדם בוחר במשהו מסוים כי אף אחד לא יגיד שהוא בחר במשהו רק בגלל היופי.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.