Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום שני, 15 באוקטובר 2012

ספורט 5 לייב לצפייה ישירה


אני רואה את הקבוצה באטה הבוריסוב שמשחקת בליגת האלופות שאותה משדרים בערוץ ספורט 5 לייב לצפייה ישירה ונדהם כל פעם מחדש. איך חשבו שקבוצה שיש לה את חלב יכולה להיכשל מול קריית שמונה. אני לא חושב שקריית שמונה שלפי מה שראינו ממנה בערוץ ספורט 5 לייב לצפייה ישירה הייתה יכולה לעשות את מה שהבלרוסים עושים העונה. באטה בוריסוב זה הוכחה לכך שאם מתמידים במשהו מסוים אז בסופו של דבר זה ישתלם. אני רואה כל שנה ליגת האלופות בערוץ ספורט 5 לייב לצפייה ישירה ואני כל הזמן אוהב לראות דווקא את הקבוצות המפתיעות והמעניינות כמו באטה בוריסוב הבלרוסית ובעונה שעברה את אפועל ניקוסיה.
ספורט 5 לייב לצפייה ישירה מה ההבדל בין באטה לק"ש
אני מסתכל בערוץ ספורט 5 לייב לצפייה ישירה ולא מבין מדוע אנחנו לא יכולים להצליח כמו הקבוצות האלו. באטה היא קבוצה שמשחקת בליגה שקיימת רק 12 שנה. בלארוס היא מדינה בסדר גודל כמו ישראל ואנו רואים את ההתפתחות שלה בנושא הכדורגל ואילו ישראל כל הזמן רק מתרחקת מאירופה. אני לא רואה סיבה שאם תקציב וניהול נכון מכבי חיפה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב לא יכולים לעשות את מה שעשו אפועל ובוריסוב בליגת האלופות. הבעיה בארץ היא שאנשים מצפים להצלחה מידית ולא נותנים למערך המקצועי לבנות עתיד.
ספורט 5 לייב לצפייה ישירה מדוע לא מצליחים באירופה
מה שמעצבן בארץ שלנו הוא שאף פעם אנחנו לא חושבים קדימה. תמיד רוצים מהר ועכשיו וזה משהו שלא ניתן להצלחה לאורך זמן. איך אפשר לבנות פה כדורגל כאשר כל פעם רואים קבוצה מפטרת 3 מאמנים בשנה. אני קוראה קבוצה כמו ארסנל שמשודרת אצל ספורט 5 לייב לצפייה ישירה שלא לקחה אליפות מתחילת העשור הקודם. האם משהו חושב שם לפטר את הרסן וונגר שמאמן את הקבוצה שנים רבות. ממש לא כי שם יש תרבות כדורגל ויודעים לחשוב קדימה ולא כמו בארץ שאחרי 5 משחקים מפטרים מאמן. אולי אם ההינו קצת יותר סבלנים ההינו רואים גם את הכדורגל שלנו מתפתח ולא נסוג אחורנ.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.